Pora na lekturę: Dariusz Puzyrkiewicz „Biblia copywritingu”
09.12.20
Zawsze wydawało mi się, że pisanie dobrych tekstów reklamowych czy sprzedażowych wymaga talentu a przynajmniej wyjątkowej weny twórczej (takiej o którą w dniu wypełnionym mnóstwem obowiązków niełatwo). Jednak Dariusz Puzyrkiewicz swoją „Biblią copywritingu” przekonał mnie, że błyskotliwe i przekonujące oferty, slogany czy wpisy w internecie to często tylko kwestia ciężkiej żmudnej pracy i odrobiny wyczucia.
Autor w swojej książce daje jasne instrukcje jak pisać, by klient nasz tekst polubił, nasz produkt kupił, a naszą firmę zapamiętał. Co ważne, Puzyrkiewicz robi to w bardzo przystępnej formie, używając lekkiego języka. Nie otrzymujemy nudnawego teoretycznego poradnika ale wartościową lekturę naszpikowaną wiedzą, którą czyta się sprawnie i przyjemnie.
Moim skromnym zdaniem, każdy kto tworzy teksty, czy to w internecie czy w realu, na przeczytaniu „Biblii copywritingu” może tylko zyskać. W biblioteczce Akademii Rozwoju Explico książka Puzyrkiewicza już zdążyła się dobrze zadomowić.
Anna Magalska