Akademia Explico

Najnowsza usługa dla mikrofirm: audyt wizerunku Twojej firmy w internecie

Prowadzisz małą firmę sam lub z kilkuosobowym zespołem? Masz biznes stacjonarny, próbujesz się promować w internecie, ale robisz to po godzinach, bo przecież nie masz do dyspozycji osobnego działu marketingu? Wiesz, że istniejesz w sieci, klienci docierają do Ciebie czasem dzięki internetowi, ale właściwie nie masz świadomości, jaki jest wizerunek Twojej firmy w świecie online? Bardzo dobrze rozumiemy Twoją sytuację i wiemy jak jej zaradzić. Rozwiejemy Twoje wątpliwości, bo po prostu SPRAWDZIMY jaki wizerunek Twojej firmy wyłania się z sieci. A potem podpowiemy Ci jak go ULEPSZYĆ.

 

Dzięki naszemu audytowi dowiesz się m.in.:

  • czy Twoja firma jest w ogóle widoczna w internecie i czy łatwą ją tam znaleźć,
  • czy na stronie internetowej Twojej firmy (jeśli taką posiadasz) znajdują się wszystkie niezbędne informacje dotyczące Twojego biznesu oraz czy strona jest funkcjonalna i przyjazna użytkownikowi,
  • czy Twoje profile na portalach społecznościowych (jeśli je posiadasz) są spójne z wizerunkiem Twojej firmy, czy są atrakcyjne oraz przemyślane pod względem treści i grafiki,
  • czy w sieci znajdują się opinie dotyczące Twojego biznesu, o których nie wiesz, a które rzutują na odbiór Twojej działaności,
  • jak uczynić wizerunek Twojego biznesu bardziej atrakcyjnym i komunikację bardziej efektywną.

 

Jak to zrobimy? 

Skorzystamy z naszej autorskiej metody audytu, czyli 20 pytań, które opracowaliśmy, a które dają odpowiedzi na zagadnienia, o których można przeczytać powyżej.

 

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

  • aby wiedzieć jak Twoja firma jest odbierana w internecie i jak ten wizerunek polepszyć,
  • aby wiedzieć gdzie i jak się promować, by nie tracić czasu na tworzenie treści, których prawie nikt nie czyta, bo są umieszczane w niewłaściwych miejscach w sieci,
  • aby, dzięki zastosowaniu zaproponowanej przez nas spójnej komunikacji, zdobywać nowych klientów online,
  • aby poznać opinię osoby z zewnątrz i takiej, która ‘się zna’ i efektywniej wykorzystywać czas poświęcony na promocję firmy.

 

Jak wyglada cała procedura?

  • Po wstępnym kontakcie zostaniesz poproszona / poproszony o wypełnienie ankiety dotyczącej Twojej firmy, a my przekażemy Ci wytyczne, którymi będziemy się kierować podczas audytu.
  • Jeśli zdecydujemy się na współpracę, w ustalonym czasie sprawdzimy wizerunek Twojej firmy w sieci zgodnie z naszą autorską metodą.
  • Przedstawimy Ci wyniki naszego audytu. Pisemny raport zostanie omówiony przez nas osobiście lub online tak, abyś mogła / mógł dopytać o ewentualne szczegóły lub proponowane ulepszenia.

 

Ile to kosztuje?

Usługa audytu wizerunku w sieci dla jednoosobowych działalności i mikrofirm kosztuje 500 złotych (615 zł z VAT).

  • Dlaczego ‘tylko tyle’? Bo rozumiemy, że twoja firma jest mała, a promocja online to tylko część jej działalności i jej budżet jest ograniczony. Bo korzystamy z autorskiej metody oceny wizerunku, dzięki której stosujemy sprawdzone schematy i wiemy, ile taki audyt zajmie nam czasu.
  • Dlaczego ‘aż tyle’? Przygotowujemy nasz raport rzetelnie i zgodnie z opracowanymi wytycznymi. Dbamy, by nasz usługa była na wysokim poziomie i by otrzymany audyt pozwolił Twojej firmie obrać jeszcze lepszy kierunek rozwoju.

 

Na koniec dodamy, że jesteśmy małą firmą, współpracujemy z małymi firmami i dlatego doskonale rozumiemy problemy małych firm. Mamy świadomość, ile czasu zajmuje dbanie o dobry wizerunek marki w internecie i że to czasami wcale nie jest łatwe, ale też wiemy od czego zacząć, jak zrobić to efektywnie i DOBRZE i tą wiedzą chcemy się z Tobą podzielić!

 

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego, mailowego lub za pomocą formularza kontaktowego. Pamiętaj, to tylko wiadomość czy rozmowa, nic zobowiązującego!

 

Na naszej stronie internetowej stosujemy pliki cookies. Korzystając z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności.